niedziela, 2 marca 2014

Denko z lutego


Kolejny miesiąc za nami, pora na mini-podsumowanie, czyli udokumentowanie moich kosmetycznych zużyć. Standardowo szału nie ma, ale parę pustych opakowań się znalazło ;)


Od lewej:

  • Luksja, płyn do kąpieli Blueberry muffin - chyba jakoś podświadomie zdecydowałam o wypróbowaniu wszystkich możliwych wersji płynów Luksji ;P Miałam już czekoladowo-pomarańczowy, o zapachu ciasta cytrynowego, o zapachu karmelowych wafelków... Ten tutaj szczerze mówiąc mnie nie zachwycił - zapach okazał się być mocno plastikowy i nietrwały po wlaniu płynu do wanny. Tego wariantu nie kupię ponownie. A teraz testuję wersję Pink Sparkle <3
  • Avon, mascara SuperShock - kiedyś lubiłam. Teraz jestem bardzo rozczarowana, bo tusz wyraźnie się pogorszył. Kiedyś można nim było sporo zdziałać, obecnie fatalnie się rozprowadza i wysechł mi po ok. miesiącu. Porażka! Więcej nie kupię.
  • Dermedic, Normacne Therapy, preparat punktowy na wypryski - słabizna. Więcej [tutaj].
  • Oriflame, Roses, krem pod prysznic - cudowny zapach, całkiem dobre działanie. Gdyby to nie była limitka, to kupiłabym ponownie.
  • Dr. Organic, Organic Aloe Vera Shampoo - po raz drugi w denku. Recenzję znajdziecie [tutaj].
  • Joanna, Z Apteczki Babuni, maseczka jajeczna - cudowna, to moje drugie zużyte opakowanie i na pewno nie ostatnie :)

A jak tam Wasze zużycia? :)

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo malo ostatnio zuzywam, nie pamietam kiedy bylo moje ostatnie denko na blogu, ale chyba bardzo dawno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mało zużywam, a na pewno za mało w stosunku do tego, ile kosmetyków kupuję ;P

      Usuń
  2. Maskę jajeczną kiedyś miałam i byłam z niej zadowolona, przypomniałaś mi o niej i rozejrzę się za nią!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją uwielbiam, jest naprawdę super i do tego tania :)

      Usuń
  3. Luksjowe płyny muszę wypróbować, ich żele pod prysznic bardzo polubiłam, cudne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką :)) Polecam Ci Pink Sparkle! Jest cudowny!

      Usuń
  4. Jak na tak krótki miesiąc to moje zużycia są wyjątkowo duże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze poszukać tej maseczki jajecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jest dostępna w "osiedlowych" drogeriach ;)

      Usuń
  6. a miałam ochotę na tę jagodową muffinkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie się spodoba, zapachy też każdy inaczej czuje ;) Mi pachniała strasznie chemicznie...

      Usuń
  7. ten płyn do kąpieli sama bym chętnie przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń