poniedziałek, 15 lipca 2013

Pachnące nawilżenie z masłem Organique Anti-Allergic

I w dalszym ciągu pogoda beznadziejna :/ Wiem, że narzekam na to przy okazji niemal każdej notki ale naprawdę działa mi to na nerwy. Wakacje, człowiek chciałby sobie poleżeć pod chmurką a tymczasem siedzi w domu...

Dzisiaj chcę Wam pokazać mój absolutny hit jeśli chodzi o nawilżanie - masło do ciała Organique z linii Anti-Allergic.


Dostałam ten przemiły produkt w prezencie kilka miesięcy temu. Sama zapewne nie zwróciłabym na niego uwagi, bo jest opisany jako "dla skóry wrażliwej" - a ja takowej raczej nie posiadam ;) Na szczęście trafił do mnie tak czy inaczej :)


Masełko jest zamknięte w metalowej puszce, typowej dla Organique. Po otwarciu czujemy śliczny, delikatny ale dosyć intensywny zapach kwiatowy - mi przywodzi na myśl magnolie. Konsystencja jest lekka i kremowa, dosyć zbita - masełko jest gęste i na pewno nie będzie nam ściekać z palców :) Wchłania się dosyć szybko, nie pozostawia widocznego filmu na skórze.

Najważniejsze: wspaniale i długotrwale nawilża skórę, sprawia, że jest jedwabiście gładka. Radzi sobie nawet z moją, nie ukrywajmy, zwykle dość szorstką skórą na łokciach - sprawia, że jest zmiękczona i miła w dotyku :) Jestem absolutnie zachwycona tym produktem. Nie podrażnia w żaden sposób, można spokojnie stosować po depilacji.

Wadą jest dość wysoka cena - ok. 40 zł i raczej niska wydajność (masełko szybko znika z puszki). Jednak przy tym działaniu wydaje mi się, że warto.

Jak widać na zdjęciu, moje masełko jest już niestety na wykończeniu. Przykro mi z tego powodu, bo bardzo je polubiłam... Będę musiała zainwestować w następne opakowanie :)
Jakie są Wasze ulubione nawilżacze? :) Co polecacie? :)

7 komentarzy:

  1. bardzo przyjemnie się prezentuje, nie miałam jeszcze okazji poznać tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie ;) Szkoda, że jest takie drogie i (w moim przypadku) trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakby się u mnie sprawdziło, osobiście nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie opis bardzo podobny do mojego ;) ale cena raz wyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ale masełka z organique kojarzyły mi się z kupnem na wagę, widać sporo się zmieniło od czasu kiedy tam byłam po raz ostatni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz rację, bo niektóre faktycznie są na wagę :)

      Usuń
  6. Organique ma dość wysokie ceny i raczej do codziennej pielęgnacji nie włączę ich produktów, ale na prezent są świetnym pomysłem :)
    Z masłem nie miałam przyjemności, ale testuję teraz ich pianki pod prysznic i są całkiem okej, z tym, że wydajność nie jest superowa... ale nadrabiają zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń