poniedziałek, 12 maja 2014

Wyzwanie NN, tydzień #4 - Holika Holika, Pig Nose Clear Blackheads 3-step Kit

Hej :) Minął 4-ty tydzień mojej walki z nakrapianym nosem. Już wkrótce pojawi się podsumowanie, a dzisiaj w ramach 4-tego tygodnia chcę Wam pokazać kolejny "zestaw" do oczyszczania nosa z Korei, tym razem jednorazowy. Tak wygląda Holika Holika Pig Nose Clear Blackheads 3-step Kit:


Mamy tutaj 3 saszetki, każda z nich to jeden krok na drodze do czystego nosa (wg producenta). Kupiłam to kiedyś z ciekawości, bo brakowało mi paru $ do darmowego trackingu. Taki jednorazowy zestaw kosztuje ok. 3,5 $ na ebay'u.


Instrukcja jest niestety cała w "krzaczkach", na szczęście są grafiki, które objaśniają co po kolei należy zrobić. Ewentualne szczegóły można sobie wygooglować.

Krok 1 to otworzenie porów 

W szarej saszetce znajduje się materiałowy "plaster" nasączony jakąś mazią, który należy sobie położyć na nosie i zostawić na 15-20 minut.

Krok 2 to oczyszczenie 

Różowa saszetka zawiera taki "typowy" plaster do mechanicznego usuwania blackheads. Należy ostrożnie zwilżyć nos wodą i nakleić sobie to na nos. Odczekać 10-15 minut i zerwać.


Krok 3 to zamknięcie porów

To tego celu posłuży żelowa nakładka na nos, którą znajdziemy w ostatniej, zielonej saszetce. Jest nasączona jakimś płynem, który chłodzi i ma za zadanie zamknąć pory. Trzymać na nosie to można chyba wedle uznania, gdyż brak zaleceń w tej kwestii na opakowaniu.


Poniżej wszystkie 3 kroki na moim nosie, ta-da!


Moje wrażenia i rezultat

Byłam do tego zestawu nastawiona raczej sceptycznie, podeszłam do tego jak do ciekawostki. Bardzo zdziwiłam się po zdjęciu pierwszego plasterka (tego otwierające pory) - on nie tylko otworzył pory. On sprawił, że zaskórniki dosłownie wystawały (fuj, wiem) ze skóry! Pierwszy raz widziałam coś takiego, tak jakby blackheads zostały częściowo "wyciągnięte" ze swoich zagłębień. Trochę żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia (chociaż może i lepiej, bo to jednak ohydne). W każdym razie ten widok obudził we mnie nadzieję, że może plaster nr 2 coś-niecoś wyciągnie. Przykleił się całkiem sprawnie. No i zobaczcie ile wyciągnął! (ostrzegam, to dosyć obrzydliwe).


Jakość zdjęcia nie powala, ale podkręciłam kontrast i jak sobie powiększycie to zobaczycie bez trudu - cały plaster jest pokryty "śmieciami" z mojej skóry na nosie O_o Tak dużo nie "wyciągnął" mi jeszcze żaden plaster!

Jeśli chodzi o tę żelową nakładkę, to jest ona wg mnie zbędna - potrzymałam ją na nosie z 10 minut i poza schłodzeniem nic mi nie uczyniła, pory wcale nie zostały jakoś super zwężone. Lepszy rezultat w tym względzie daje mi zimna woda + tonik. 

Podsumowując: naprawdę nie sądziłam, że to napiszę ale jestem na TAK! 2 pierwsze kroki są naprawdę interesujące - nie wiem, czy za każdym razem daje to taki efekt ale tym razem byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Sądzę, że jeszcze sobie zamówię ten zestaw i może nawet zainteresuję się innymi produktami z linii Pig Nose.

Co sądzicie? Spotkałyście się kiedyś z czymś o podobnym działaniu?

15 komentarzy:

  1. tego zestawu nie miałam, ale u mnie dość dobrze sprawdziła się volcanic clay mask z the face shop i henna pichtowa diy ;) ale henna potrafi podrażniac więc trzeba z ią uważać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tę maskę i raz działa lepiej, raz gorzej ;) O hennie nie słyszałam ;d

      Usuń
  2. jak dotąd tego typu plastro-płatki dawały efekt na moment i choć na zużytym plasterku wydawało się,że wyszło ich dużo,na nosie nadal były czarne kropki. Zrezygnowałam z nich,nadal poszukuję,testuję coś na niechcianych gości na nosku. Tego zestawu plastrów nie miałam,jestem ciekawa efektów po dłuższej 'współpracy' z nimi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, zgadzam się ale tutaj faktycznie dużo "śmieci" się pozbyłam. Też mnie korci, żeby kupić więcej tego stuffu ;)

      Usuń
    2. Szkoda,że nie jest szerzej dostępne,na razie nie mogę korzystać z ebaya.

      Usuń
  3. Super, że znalazłaś coś, co działa :)
    Będę pamiętać o tych plasterkach przy następnym zamówieniu ebay'owym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ciekawe, szczególnie ten 1 krok - nie widziałam wcześniej niczego, co by tak otwierało pory i "wypychało" zawartość ;d

      Usuń
  4. takie 3 kroki przemawiają do mnie, ja mam zamknięte zaskórniki i bez otwarcia ich żadne inne plastry nic nie zdziałają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierać trzeba zawsze, ja tak normalnie robię za pomocą "sauny" z rumianku ;)

      Usuń
  5. U mnie nigdy takie zwykłe plasterki nie sprawdzały się, ale tymi mnie skusiłaś :D czekam na przypływ "piniondzów" i kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować :) Sama byłam mega sceptyczna ale tym razem zaskoczenie było pozytywne :D

      Usuń
  6. Ooo świetny efekt, muszę wypróbować bo mój nos za dobrze nie wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie sobie zamówiłam i choć mam mieszane uczucia co do produktu, to rozwiałaś moje wątpliwości! Zobaczymy jak zadziała na moim nosku :3

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak jest z odrywaniem tego plasterku nr2. widzialam na youtube ze boli, i dziewczyne (ktora pokazywala recenzje na zywo) leciay zy z bolu. Ile w tym prawdy?
    Ja swoje zamowilam i czekam na dostawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. W moje łapki trafiło chyba nowsze wydanie, bo opakowanie nieco się różniło. Dodatkowo, ostatni plaster miał dwie warstwy, siatkę i żel, z czego siatkę pod koniec sobie zdjęłam i naprawdę przyjemnie wszystko koiło. 1 krok jest zdecydowanie najbardziej zaskakujący, bo ja również odniosłam wrażenie, że wszystko się ''wyciągnęło''. Z plastrem trochę gorzej, bo o ile z boków wszystko ładnie ściągnął, z przodu praktycznie nic, ale i tak jestem zadowolona ^_^

    OdpowiedzUsuń